McDonald's tunnistab oma toodete ebatervislikkust

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Big Mac.
Big Mac. Foto: Kuvatõmmis

McDonald’s on võtnud oma toodete reklaamimisel uue ja varasemast ennastõigustavama lähenemise.

Värskes Big Maci reklaamis näidatakse hõrgutavaid vaateid ettevõtte nn firmaburgerist, vahendab Business Insider.

Sealjuures teatab reklaam, et Big Maci kastmes ei ole kasutatud kreeka jogurtit ning selles burgeris ei saa kunagi olema salatilehti.

Selline reklaam on täielik kannapööre McDonald’si varasemast strateegiast, millega üritati inimesi veenda, et nende tooted on tervislikud.

McDonald’si endine juht Larry Light ütleb, et mida rohkem inimesed teavad, seda halvemini nad end tunnevad.

Vaata lähemalt kõnealust McDonald’si reklaami siit:

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles