Lugeja küsib: miks on statistikaameti infonumbrilt võimatu kedagi kätte saada?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vahel võib olla raskusi infotelefonil liinile pääsemisega.
Vahel võib olla raskusi infotelefonil liinile pääsemisega. Foto: SCANPIX

«Statistikaameti infonumbrilt 625 9100 on võimatu kedagi kätte saada, olen kaks korda proovinud,» rääkis lugeja, kes jõudis ilma vastust saama ligi 20 minutit oodata ja tahtis teada, miks keegi telefonile ei vasta.

Vastab statistikaameti kommunikatsioonijuht Anu Ots.

Statistikaameti andmekogumise klienditoe telefon on ülekoormatud, sest mitme suure valimiga aruande esitamise tähtaeg langeb ühte perioodi.

Palume kõigilt andmeesitajatelt vabandust, kes viimastel päevadel pole telefonitsi kliendituge kätte saanud. Võimalusel palume saata meil klienditugi@stat.ee.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles