Lugeja küsib: miks pooldab Selver oma mängus sohitegemist?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selver.
Selver. Foto: Ants Liigus/Pärnu Postimees

«Küsimus oleks, miks Selver petab oma «Tunne Eestimaad» mänguga ausaid mängijaid ja pooldab n-ö sohitegemist?» küsib lugeja.

«Reaalselt pole nende mängus võimalik saada ausal teel üle 9500 punkti, Lääneviru mängus olid juba esikohad 9800+. Nad küll väitsid Pärnu tundmise mängu all, et teoreetiliselt on võimalik saada isegi 10 000 punkti, aga praktikas ilma sobita see võimalik pole. 

Näide: 9800 punkti saavutamiseks on vaja 10 kohta kaardi peal märkida vähemalt 300-400 meetri täpsusega ja seda 0,4-0,5 sekundi jooksul, see ei ole füüsiliselt võimalik ilma pettust kasutamata,» kirjutas lugeja.

Vastab Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid:

Oleme mängu juba mitmel korral teinud ja see on saanud väga populaarseks. Olenevalt piirkonnast on alati mängijad erinevad ning eelkõige  tuntakse huvi oma kodumaakonna vastu. Et mäng osalejatele piisavalt põnevust pakuks,  oleme teinud küsimused ja neile vastamise küllaltki keerulisteks.

Mängijate kasvav arv kinnitab, et just selline, mitte kõige lihtsam lahendus, pakub neile enam huvi. Samuti oleme koostöös tarkvaraarendajaga teinud kõik selleks, et mängu  ei oleks võimalik võita läbi pettuse ja nn häkkerlus oleks võimalikult keeruline ja tuvastatav.  Ootame ja eeldame kõikidelt mängijatelt ausust ja oma teadmiste proovile panekut.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles