Segadus Coca-Cola toodete ümber saab lõpu

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Coca-Cola

Coca-Cola muudab kõikide purkide ja pudelite kujundust viies oma erimaitselised koolajoogid ühise kujunduse alla.

Coca-Cola originaal, dieetkoola Diet Coke, nullsuhkrusisaldusega Coke Zero, kirsimaitseline Coca-Cola Cherry, vaniljemaitseline Coca-Cola Vanilla ning uurim toode madala kalorsusega looduslike lisaainetega Coke Life muutuvad kujunduselt ühesuguseks ning edaspidi eristab nende pakendeid vaid erinev värv, vahendab Business Insider.

Coca-Cola teatel saadetakse uue kujundusega tarbijale signaal, et tegemist on ühe kaubamärgi ja ühe toote erinevate variatsioonidega.

Samuti loodetakse pakendimuutusega tekitada selgem joon erimaitsete vahel, mis seni olla tarbijates palju segadust tekitanud.

Iga purk või pudel hakkab edaspidi kandma lisaks uuele kujundusele ka täpset ülevaadet, mida see sisaldab.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles