Rimi lubatud kingitus valmistas kliendile pettumuse

Rivo Veski
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kliendikaart.
Rimi kliendikaart. Foto: Mihkel Maripuu

Postimehe tarbijatoimetusse pöördus lugeja, kellele valmistas Rimi lubatud kingitus pettumuse.

«Mulle tuli koju postkasti kiri, milles Rimi lubas vahemikus 17.03-30.03 kingitust. Vaatama minnes selgus, et pakkumisega mõeldi kupongi, mida Rimi minu teada suht pidevalt oma klientidele sooduspakkumiste terminalis võimaldab,» ei mõistnud lugeja, miks just seda kupongi oli tarvis kingituse pähe reklaamida.

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi selgitusel on Rimis praegu käimas kampaania, millega soovitakse tähelepanu tõmmata neli aastat tagasi turule toodud Rimi kliendikaardile.

«Tõepoolest jagasime terminali kaudu kingitusi. Mõned kliendid saavad kingituseks nii sooduskupongi kui ajakirja. Paljud kliendid on aga tänu sooduskupongile saanud odavama ostukorvi ja selle üle väga õnnelikud,» märkis Bats ning lisas, et sellised soodustused pole sugugi tavapärased, nagu lugeja väitis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles