Koeraomanikku vihastas söögikoha käitumine

Hanneli Rudi
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Söögikoht Toit's.
Söögikoht Toit's. Foto: Toit's koduleht

Koerasõbralikkuse järgi Talllinna kesklinnas asuva Toit's söögikoha valinud naine avastas oma nördimuseks, et toitu oodates koeraga õue minnes jäi ta oma lauast ilma.

«Helistasime eile ette, et küsida, kas koht on ikka koertesõbralik ning jaatava vastuse peale andsime tuld ja hakkasime linna poole kõmpima,» kirjutab naine sotsiaalmeedias. Nad leidsid endale koertele sobiliku koha, menüüd uurides pakkus teenindaja koertele juua ja silitas neid.

Pärast tellimuse esitamist läksid nad korraks lemmikutega õue. Naise sõnul olid nad väljas umbes viis minutit ja tagasi tulles nägid, et nende kohal istusid kaks meest. «Oih, nad tulid nii ootamatult ja ma ei saa neid sealt enam ära ka ajada - valige muu laud palun,» olevat olnud teenindaja reaktsioon. Vabad  lauad olid aga keset ruumi ja koertega olnuks seal keeruline. Pere leppis kõrvallauaga, kuid siis selgus, et teenindaja ei mäletanud, kas ta tellis veist või lammast.

«No esiteks, lambafileed polnud ju seal menüüski! Vastasin, et tellisin veisefilee ja jäin mõtlema, et kas ikka tahan einestada sellises kohas, kus nina alt võetakse laud ära ja kus teenindaja ei suuda meeles pidada kahte põhirooga,» on ta nördinud.

Toit's kinnitab oma vastuses, et naine ei palunud lauda broneerida, vaid uuris, kas tegu on koerasõbaliku kohaga. Ka kinnitab firma, et välja minnes ei jätnud kliendid lauale ega ka toolidele ühtegi asja (näiteks kindad, sall vms). «Mitte keegi uutest klientidest ei osanud arvata ka, et seal keegi juba istus ja kohe jälle istuda kavatseb, samuti ei märganud seda ka teenindajad,» seisab sotsiaalmeedias olevas vastulauses. Firma sõnul klientide ees vabandati ja neile pakuti uut lauda.

«See, et Teie tellimust kontrolliti, peaks olema positiivne, mitte negatiivne, vastasel juhul oleksite võib-olla saanud vale toidu ja kas see oleks siis parem olnud? Eks kogu selle olukorra pärast tekkis ka teenindajatel segadus,» seisab vastuses.

Söögikoht lubab salvestused üle vaadata ja kuulata, et olukorras selgust saada. «Nagu Te arvate võite, siis ei olnud tegu ei meie ega ka ilmselt Teie poolt millegi pahatahtlikuga, vaid juhuste kokkulangevusega!» seisab vastuses.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles