Automaat neelas mehe 3500 eurot

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Toimetuse poole pöördunud Dmitri tahtis panna oma kontole 3500 eurot sularaha, kuid automaat neelas raha alla ja jättis mehe pika ninaga.

Lugeja käis täna Rocca al Mare SEB panga kontoris ja tahtis panna oma kontole sularaha. Kohapeal aga selgus, et kontoris sularahaga ei arveldata ning pangatöötaja soovitas tal kasutada samas keskuses asuvat sularaha sissemakse aparaati.

Mees oli sellega päri. «Kuid aparaati kupüüre sisestades see lihtsalt sõi need ära,» rääkis ta. Seejärel tagastas aparaat talle kaardi, aga raha oli läinud.

Dmitri helistas panka ning sealt öeldi talle, et raha leidmine võib võtta kuni kolm päeva. «Aga see summa oli 3500 eurot,» lisas mees.

Ta oli pikast ootamisajast väga häiritud. «Pean nüüd kolm päeva rahusteid võtma ja ootama panga vastust, neil on absoluutselt ükskõik, kas see summa oli 35 eurot või 3500 eurot,» rääkis lugeja.

Veel pani meest imestama, et pangakontoris ei võeta sularaha vastu. «Absurd! Masin läks katki – mis siis, juhtub. Aga mida peab inimene tundma?» lisas lugeja, kes palus pangalt ka summa hüvitamist, millest pank keeldus.  

«Mina ei ole süüdi, et pangamasinad lähevad katki,» tõdes Dmitri, kes leidis, et kui pank mõtleb välja süsteemid, mis sunnib inimesi raha kontole panema ainult masina abil, peaks pank rikke puhul maksma kliendile närvikulu eest kompensatsiooni.

SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allase sõnul on lugeja räägitu õige ning viga tekkis raha sisestamisel automaati. Täpsemat vea põhjust ei osanud ta aga selle juhtumi puhul välja tuua.

Raha sisestamise võivad muuta keeruliseks näiteks raha vahele sattunud toidupoodide kogumiskampaaniate kleebised või kirjaklambrid. Samuti on masinal raske lugeda kortsus rahatähti.

Allase sõnul tegeles ta juhtumi lahendamisega kohe, kui sellest toimetuselt kuulis. SEB palus G4S-il operatiivselt tulla kohale ning rahakassetid läksid kiirelt inkassatsiooni.

Inimesele kandis pank raha üle kell 16.35. Pank vabandab kliendi eest ebameeldivuste pärast.

Lisaks soovitab Allas panna suuremad summad kontole mitmes osas.

Raha sisestamisega tekkivatest probleemidest saab lugeda ka siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles