Veeasukate hoiutingimused pahandasid lemmikloomapoe püsiklienti

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veeasukad
Veeasukad Foto: SCANPIX

Möödunud laupäeval Tartus asuvasse lemmikloomapoodi Ruudi kalatoitu ostma suundunud püsiklienti šokeeris akvaariumis elavate vähkide seisukord.

Tartus Sõpruse puiesteel tegutseva Ruudi lemmikloomapoe püsiklient, kalasõber Elena Asari oli veel nädal tagasi kodukauplusega igati rahul, vahendab Tartu Ekspress. «Meeldis seal see, et hinnad olid madalad ja kalad terved,» sõnas Asari, kelle sõnul on poes ka hea teenindus.

Maaülikooli lõpetanud ja vähikasvatuse kursuse läbiteinud kalasõpra pahandasid möödunud nädala aga väga loomapoes müügil olevate vähkide hoiutingimused: «Vähid vajavad puhast hapnikurohket vett. Akvaariumis oli vesi aga nii sogane, et vaevalt sai oomi näha. Hapnikku kas polnud või oli nii vähe, et ma ei märganud.»

Mida püsiklient aga ei teadnud, oli see, et ta oli poodi sattunud just vahetult enne hommikust akvaariumipuhastuse aega. «Kolmandik veest võetakse ära ja uus vesi pannakse asemele,» märkis poodi pidava ettevõtte juhatuse liige Valentina Šamber-Nikitina. «Vahepeal läheb vesi muidugi veidi sogaseks, kuni filter vee ära puhastab.»

Loe refereeritud artiklit täismahus Tartu Ekspressist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles