Pangatöötaja aitab leida perearstigi, kui vaja

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siin ruumis nõustamiskeskuse asejuhataja Katrin Userdnovi ümber hoitakse Swedbanki hüva nõu, millest helistajad soovi korral osa saavad.
Siin ruumis nõustamiskeskuse asejuhataja Katrin Userdnovi ümber hoitakse Swedbanki hüva nõu, millest helistajad soovi korral osa saavad. Foto: Albert Truuväärt / Scanpix

Hiljuti juhtus ühel mu pensionärist tuttaval väike äpardus. Internetipangas ülekannet tehes sisestas ta ID-kaardi PIN-koodi kolm korda valesti ja nii jäigi tehingu tegemine katki. Kuna tegemist oli maksega, mille tähtaeg oli kätte jõudnud ning samas oli puhkepäev, mistõttu pangakontorisse ei saanud ka minna, tundus olukord olevat üsna kriitiline.

Aga kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem – üks telefonikõne panga klienditoele ja sealt sai ta nõu, kuidas ID-kaardi koode muuta. Kümne minutiga oli probleem lahendatud.

Swedbanki klienditoe, mida pank on viimasel ajal hakanud nõustamiskeskuseks nimetama, asejuhataja Katrin Userdnovi sõnul tuleb nõustajatel abistada kliente tihti hoopis muus kui pangateenustes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles