Rakvere lihakombinaat tunnistab oma praaki

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rakvere lihakombinaadi šašlõkk valmistas ostjale pettumuse.
Rakvere lihakombinaadi šašlõkk valmistas ostjale pettumuse. Foto: Kuvatõmmis Facebookist

Rakvere lihakombinaadi keefirimarinaadis šašlõki ostnud naine avastas üllatusena, et seda pole võimalik grillida. Ka lihakombinaat tunnistab oma viga.

«See on kohutav toode! Ma ei tea, kas ongi kombeks, et kolmandiku ostetud kaubast pean minema viskama?» kurtis ostja Rakvere lihakombinaadi Facebooki lehel.

Tegu oli keefirimarinaadis  oleva šašlõkiga.  «Eks sinna keefiri sisse saab ju igasugu sodi ära peita, pesin siis selle hunniku puhtaks, et üldse aru saada millega tegemist oli,» oli ta nördinud. Naise sõnul terveid lihatükke vaid varda jagu, kõik muu oli pikad vaheliharibadega tükid, mida tuli grillimiseks ümber varda keerutada.

Rakvere lihakombinaat tunnistab oma vastuses, et on viimastel päevadel saanud tagasisidet, et kliendid pole šašlõki kvaliteediga rahul.

«Meil on väga kahju, et antud juhul on meie kvaliteedikontrollist läbi pääsenud toode, mille kvaliteet ei vasta meie standarditele ega klientide ootustele,» ütles Rakvere tootmisdirektor Meelis Pihlak

Ta kirjutas vabanduskirjas, et ettevõte suhtub sellesse juhtumisse väga tõsiselt ja on  juba astunud samme, et tulevikus sarnaseid tooteid kaupluselettidele ei jõuaks. «Juhul, kui kellelgi on veel tähelepanekuid meie toodete osas, siis julgustame teid andma tagasisidet meie kvaliteediteenindusele e-posti aadressil klienditeenindus@hkscan.com või otse tootmisdirektorile Meelis.Pihlak@hkscan.com,» kirjutas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles