Vana Volgaga pikki sõite ette ei võta

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Volga tehases toodetud auto
Volga tehases toodetud auto Foto: Marko Saarm / Sakala

Kuigi Moller Auto Viru juhatuse liige Ilmar Aun tegeleb iga päev uute autode müügiga, on tema enda sõidukiks teise põlvkonna Volga, GAZ-24.

«Alla 8000 euro neid ei leia, aga on ka selliseid, mille eest küsitakse 20 000 eurot,» räägib Ilmar Aun sellest, mis hinnavahemikku tänaseks üsna haruldaseks saanud autod jäävad, vahendab Põhjarannik.

Tema sõnul on valik üpris olematu – vahel on müügis mõni mittekomplektne auto vanaraua hinnaga, vahel ka mõni renoveeritud, kuid need on kallid: GAZ-24 maksab keskmiselt 5000 eurot, GAZ-21, millel oli ka hirvekuju, on veelgi kallim.

Enamjaolt piirdub Aun maakonna piires sõitmisega, kuid eelmisel aastal, kui Volga esimest korda käima sai, käis ka Vihula mõisas vanade autode kokkutulekul ära.

«See oli paras ettevõtmine, sest ilm oli kuum, 30 kraadi, kuid rääkimata kliimaseadmest, pole autos korralikku ventilaatoritki, mis õhku puhuks,» märgib autoomanik.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Põhjarannikust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles