Lugeja küsib: kas tõesti tuleb Tele2 klienditeenindusse helistamise eest kliendil peale maksta?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 klienditeenindus Tallinnas
Tele2 klienditeenindus Tallinnas Foto: Erik Prozes / Postimees

«Olen vanematele otsustanud teha soodsama helistamise jaoks Tele2 seeniorpaketi, kuna väga palju meie tutvusringkonnas kasutavad Tele2 teenust, siis oleks see pakett kõige sobivam, sest võrgusisese kõneminuti hind on 0 eurot. Samas aga olen mitmelt tuttavalt kuulnud, et Tele2 trikitab tasuta kõneminuti hinnaga – näiteks Tele2 enda infoliinile helistamise eest tuleb kliendil selle eest peale maksta, sest Tele2 ei pidavat väidetavalt sellisel juhul tasuta kõneminuti põhimõtet rakendama. Soovingi teada, kas tõesti Tele2 klienditeenindusse helistamise eest tuleb kliendil peale maksta?» uurib lugeja.

Vastab Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt.

Klienditeeninduse numbril 6 866 866 helistades kehtib põhimõte, et esimene minut on tasuta ning igale järgnevale minutile rakendub paketipõhine hind. Antud info on olemas ka Tele2 kodulehel.

Seeniorpaketi puhul on ülesehitus järgmine – kõneminut mobiilidele maksab 0,0556 eurot, lauatelefonile 0,0217 eurot ning kõnealustustasu on 0,0556 eurot, kuutasu ega miinimumtasu paketil ei ole.

Küll aga on seeniorpaketi kasutajatel võimalus võtta juurde lisateenus kuumaksuga 1,49 eurot, millega saab Tele2 võrgus olevatele tavanumbritele tasuta ja ilma kõnealustustasuta helistada.

Infotelefon 6 866 866 on teenusnumber, millele helistades kehtib paketipõhine kõneminuti hind ning ühtegi eritasu ei rakendu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles