Supermarket testib ostjate ausust uut moodi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveexpressi reklaamlause peab paika vaid juhul, kui ostukontrolli ei tehta.
Selveexpressi reklaamlause peab paika vaid juhul, kui ostukontrolli ei tehta. Foto: Toomas Huik7Postimees

Kui seni tuli Selveri iseteeninduskassade kasutajatel ostukontrolli puhul kõik oma sisseostud letile laduda, siis nüüd testitakse ostjate ausust uut moodi.

«Meil on nüüd tõepoolest SelveEkspressi kassades ka osalised ostukontrollid,» rääkis Selveri pressiesindaja Erkki Erilaid. Osalist ostukontrolli saab teha klientidele, kes on eelnevalt läbinud korrektselt mitmeid täisostukontrolle. Ta selgitas, et süsteem määrab vastavalt algoritmidele ise, kui palju tooteid üle kontrollida.

Erilaiu sõnul on iseteeninduskassades klientide kontroll vajalik, sest inimesed ikka unustavad vahel mõne kauba hinna sisse skaneerimast. «Oleme koolitanud teenindajaid nii, et kontroll toimiks kliendile võimalikult mugavalt ja pingevabalt ning selle tulemusena suhtutakse üldjuhul ostukontrollidesse mõistvalt ja saadakse aru nende vajalikkusest,» rääkis poeesindaja

Iseteeninduskassad on 17 Selveris ja neid kasutab ligi viiendik klientidest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles