Lugeja küsib: miks lennujaam alkoholi promob?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
A le Coq ala Tallinna lennujaamas.
A le Coq ala Tallinna lennujaamas. Foto: Tallinna Lennujaam

«Hiljuti on Tallinna lennujaama ilmunud A le Coqi teemaline ala, kus ilutseb hiiglaslik õlleklaas. Tundub, et muidu lastesõbralik Tallinna lennujaam on lastega reisimise keerulisemaks teinud, kuna teatud väravates on võimalik puhata vaid õllekorkide najal. Kuidas selgitada lastele, miks üks suur õlleklaas lennujaamas paikneb? Ning mis sõnumi saadab see lennujaama poolt, et lendamine ja alkohol käivad koos? » küsib lugeja.

Vastab Tallinna Lennujaam müügiosakonna juhataja Rasmus Kabun.

Tallinna Lennujaam teeb koostööd erinevate brändidega, kellega ühiselt muudame lennujaama mõnusamaks ja hubasemaks, kus igaüks võib leida endale sobiva söögikoha või väravaala, kus oma lendu oodata. Värava alade brändimine on üheks parimaks ja nähtavamaks võimaluseks ka eestimaiseid kaubamärke tutvustada. Nii on lennujaamas Postimehe, Eesti Telekomi, Eestis reisimise võimalusi tutvustav Welcome to Estonia värav ja nüüdsest siis ka A Le Coqi värav, mis tutvustab ettevõtte ajalugu. Lastega soovitame külastada Lotte mängumaad, kus saab multifilme vaadata, joonistada ja värvida ning mängumajas lustida enne lennule asumist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles