Väikelinn jääb pangabussist ilma

Kerli Kivistu
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbank vähendab maapiirkonnas teenuseid.
Swedbank vähendab maapiirkonnas teenuseid. Foto: Mari Luud

Eelmise aasta juulikuust Tapal käimist alustanud liikuv pangabuss lõpetab pärast homset selle marsruudi.

«Nüüd jätkab pank Tapal klientide nõustamist ja teenindust Linnaraamatukogu internetipunkti ruumides, kus esmaspäeviti kell 10-15 aitab Swedbanki nõustaja kliente interneti- ja telefonipangas tehinguid teha ja annab nõu pangaasjades,» sõnab Swedbank'i pressiesindaja Mart Siilivask. Pangabussis saab teha peamiselt levinud pangatehinguid. Näiteks, sõlmida lepinguid, teha ülekandeid, esitada taotlusi ja saada üleüldist nõu pangateenuste kohta.

Selgub, et pangabussi selle marsruudi kaotamise põhjuseks on see, et klientide külastatavus bussis on kuust kuusse vähenenud. «Peamise põhjusena bussi külastajate arvu vähenemises näeme pangakaartide kojutellimise võimaluse tekkimisest, mille kliendid on kiiresti omaks võtnud. Lisaks nõustasid meie teenindajad seeniorkliente ka masinate kasutamise osas, mis samuti pani mitmed kliendid oma finantsasju ajama pigem masinas kui bussis,» selgitab Siilivask.

Swedbanki pangabuss külastab viimast korda Tapa linna 16.06.2015.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles