Söögikohtade suvine tase kõigub kõvasti

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teenindaja
Teenindaja Foto: SCANPIX

Teenindusvaldkonda tundjate sõnul ei tohiks suviti olla üllatunud selle peale, kui teenindaja ei tea, mis on tellitava toidu sees, küll aga möönavad nad, et see olukord on aasta-aastalt paranenud.

Näiteid, kus teenindaja ei oska viisakalt vastata toidukoha külastaja küsimustele pakutava toidu kohta, oskab Kuressaare ametikooli majutus- ja iluteeninduse õppesuuna juhtõpetaja Õile Aavik tuua oma kogemusest, vahendab Meie Maa.

Samas saab ta aru, et suvel kipub kõikjal tööjõupuudus olema ning tööle tuleb võtta inimesi n-ö otse tänavalt. Küll aga on tema sõnul lubamatu, et tööle võetakse täiesti välja koolitamata teenindaja, sest nad ei oska kriitilisi olukordi hinnata, kuhu poole nuga-kahvel panna, mida, kuidas lauale tuua, kuidas valada jooki.

«Pahastelt klientidelt saavad lisaks negatiivse kogemuse, aga kui keegi pole neid õpetanud, siis on neist noortest tõesti kahju,» märkis Aavik.

Rääkides Saaremaal tuntud Arensburgi, Veski ja Classicu toidukohtadest, ütles Arensburg OÜ tegevjuht Terje Nepper, et osa suveabilisi on juba tööl ja osa veel tuleb, sest koolid alles lõpevad. «Põhiliselt oleme leidnud need inimesed kuulutuste ja tuttava-tuttavate kaudu ning paljud tulevad tagasi, kes on eelmisel suvel tööl olnud,» sõnas ta.

Rääkides Saaremaa suvisest teenindustasemest, ütles Nepper, et kindlasti võib see tase kõikuv olla.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Meie Maast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles