Soome postifirma koondab sadu töötajaid

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teeninduslett
Teeninduslett Foto: SCANPIX

Soome postifirma Posti teatas eile 319 inimese koondamisest ja 77 teenindusleti sulgemisest.

Ettevõtte sõnul on otsuse taga soov uuendada ja parandada oma teenuste kättesaadavust, vahendab Yle. Pärast 77 teenindusleti sulgemist jääb postifirmal alles veel 21 teenindusletti.

Postifirma teatel annavad nad seni postkontoris pakutud toimingute tegemise järgmise kolme aasta jooksul täielikult üle oma koostööpartneritele.

Hetkel on Soome postifirmal üle riigi 800 sellist koostööpartnerite juures olevat teeninduspunkti, nagu kauplustes olevad Posti müügikioskid. Ettevõtte sõnul otsitakse hetkel võimalusi, kuidas allesjäävate müügikohtade ja müügikioskide lahtiolekuaega pikendada.

Lisaks kauplustes olevatele müügikioskidele plaanib Soome postifirma järgmise paari aasta jooksul suurendada oma teeninduskohtade arvu kuni 1500-ni.

Eile väljastatud pressiteates sõnas postifirma, et esimeste muudatustega tehakse algust selle aasta augustikuus ning ümberkorralduste elluviimise ajaks on planeeritud kaks ja pool aastat. «Posti müügikohtades teenindatakse kliente kuni muudatusteni harjumusespärases rütmis, muutuste järel anname neist piisava varuga teada,» seisis postifirma pressiteates.

Posti on küll Soome riiklik postifirma, kuid selle eelarve ei tule riigieelarvest. Posti Grupp annab tööd 26 000 inimesele ja tegutseb kokku üheteistkümnes riigis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles