Multifilmijänesed asuvad ostupalavikuga võitlema

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment uuest Jussi ja Jassi multikast.
Fragment uuest Jussi ja Jassi multikast. Foto: Tarbija24

Tarbijakaitseameti ja portaali Lastekas.ee koostööna on valminud seitsmes tarbijahariduslik multifilm «Jussi ja Jassi ostupalavik», milles pööratakse tähelepanu arukale ostukäitumisele ning poodide hindadega trikitamisele.
 

Multifilmi sõnumiks on, et kaupluste ostukampaaniad tekitavad ostjais sageli soovi osta ka mittevajalikke kaupu, eriti kui allahindlus on väga suur. Arukale ostuotsusele aitab kaasa poodide hinnavõrdlus ja kaupmeeste turundusnippide tundmine.

Varasemalt on ilmunud multifilmid «Juss käib poes», «Jussi ja Jassi pesupäev», «Juss õpib internetiohtusid vältima», «Juss mängib poodi», «Juss uurib reisipakkumisi» ja «Juss läheb reisile».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles