Vastavatud toidukoht üllatas kliente ebavajalike lisanditega toidus

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Munakoored kaasaostetud toidu sees.
Munakoored kaasaostetud toidu sees. Foto: Lugeja pilt

Tallinna vanalinnas äsja avatud Aasia kiirtoiduketti Wok to Walk külastanud kaks klienti leidsid oma toidu seest ülearuseid toidujäätmeid.

Wok to Walk'i esimest korda külastanud Triinu-Liis kirjutab oma blogis, et pidi toidukohas rängalt pettuma, kui avastas oma söögi seest lisandi, mis poleks sinna mingil juhul pidanud kuuluma.

«Woki sisse saad ise komponentid välja valida ja see valmistatakse sinu silme ees. Kui sööma hakkasin, siis alguses oli kõik okei. Mingi hetk tundsin aga hamba all midagi väga krõmpsuvat. Sobrasin natuke pulkadega toidu sees ja leidsin kogu woki kohta umbes tervest munast poole jagu koori,» kirjutab Triinu-Liis.

«Olgugi, et tegemist on lihtsalt munakoortega, siis keegi oleks võinud need kurku tõmmata.  Ausalt öeldes mul peale seda väga isu enam ei olnud ja punane pappkarp lendas prügikasti,» lisab ta.

Kommentaariumis kirjeldab üks lugeja samasugust juhtumit. «Ostsin toidu kaasa, töökoht oli lähedal ja hiljem avastasin, et toidus on munakoored sees. Mõtlesin, et kuna söögikoht asub  lähedal, käin seal ära ja näitan neile ka, et kellelgi teisel nii ei juhtuks. Vabandati ette ja taha ja öeldi, et sellist asja pole enne juhtunud ja enam ei juhtu ka. Olen natuke pettunud lugedes Sinu postitust, et jälle oli neil sama viga,» ütleb anonüümseks jääda sooviv lugeja.

Nii Riia kui Tallinna Wok to Walk restorane juhtiva Linda Liepina sõnul ei tohiks munakoored loomulikult toidu sisse kuuluda, kuid selliseid juhtumeid võib ette tulla nii vastavatud kui ka juba pikaealise staažiga toidukohtades.

«Kui külastaja märkab restoranis viibides mingit viga, lahendame me probleemi koheselt ning pakume talle uut tasuta einet. Siiani on olnud üks juhus, mil klient polnud rahul kaasaostetud toiduga ning ka neile pakume uut tasuta sööki või maksumuse hüvitamist,» selgitab Liepina.

Liepina usub, et Tallinna toidukoht areneb päev-päevalt edasi. «Me suhtleme alati oma klientidega, olenemata kas teema on positiivne või negatiivne,» lisab ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles