Pakiautomaadifirma uuendab kullerteenuseid

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Itella SmartPOST pakiautomaat.
Itella SmartPOST pakiautomaat. Foto: Marko Saarm / Sakala

Itella SmartPOST teenused uuenesid ja said turvalisemaks Ingenico makseterminalide ühildamisel Samsungi nutitelefonidega.

Makselahenduste pakkuja Ingenico Group teatas, et nende juhtmevabad makseterminalid on valitud Itella SmartPOST saadetiste kojutoimetamise süsteemi.

SmartPOST-i uus süsteem SmartKULLER koosneb Ingenico makseterminalist ning Samsung Note 3S nutitelefonist koos vastava logistikaaplikatsiooniga.

Süsteemi abil on võimalik nii saatjal kui vastuvõtjal saada paki teekonna kohta reaalajas informatsiooni ning vastuvõtjal saab saadetise eest maksta kaardiga otse kullerile. See teeb internetikaubanduse kliendile turvalisemaks, sest SmartKULLER süsteemiga ei pea klient oma krediitkaardi andmeid internetis avaldama. Lisaks teeb logistikaprogramm kulleri töö oluliselt lihtsamaks ja kiiremaks.

SmartKULLER loodi Eesti tarkvaraettevõtte Ellore abiga. «Valisime selle projekti jaoks Ingenico juhtmevabad terminalid, kuna need on kõrgeima turvalisusega makseterminalid turul,» ütles Ellore tegevjuht Alar Alumaa.

Ingenico Group esindaja Piotr Waś on rahul, et neil on olnud võimalik Ellore abiga pakkuda klientidele tehnoloogiat, mis teeb kaardimaksed sujuvamaks.

Balti riikides pakub Ingenico tooteid ja teenuseid Hansab Group. Ellore on Hansab Group’i tütarettevõte, mis tegeleb tarkvaraarendusega makselahenduste valdkonnas Balti riikides.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles