Suurpank sai oma veast aru

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pangabussi tuli oodata lageda taeva all.
Pangabussi tuli oodata lageda taeva all. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Neli aastat tagasi sulges Swedbank oma kontori Loksal ja linnarahvast hakkas teenindama pangabuss, nüüdseks on selge, et sellest ei piisa.

Swedbank avas Loksa bussijaamas kahel päeval nädalas töötava pangapunkti, kirjutab Harju Elu. Miks oli tarvis esindus neli aastat tagasi sulgeda? «Pangateenuseid kasutada soovivate klientide hulk oli kahanenud sääraseks, et meie igapäevane kohalolek ei olnud enam otstarbekas. Buss tundus olevat piirkonna klientide arvule ja vajadustele sobiv lahendus,» seletab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Siilivase sõnul pole pank taasavanud kontorit, vaid muutnud töökorraldust. Põhjuseks oli soov pakkuda linnaelanikele sobivamat kohaloleku aega ning sagedust. «Arvestades, et kliendid meid jätkuvalt sinna vajavad, otsustasime avada pangapunkti,» ütleb Siilivask. Esindus on avatud neljapäeviti kell 13-17 ja reedeti kell 9-13. Klient saab teha ise tehinguid ning kohal on ka nõustaja. Töötab kaks pangaarvutit. Samas on ka automaat, millele on ligipääs ööpäev läbi. Automaadist saab võtta sularaha ja seda ka arvele panna. Pangabuss enam linna ei sõida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles