Omnivat süüdistatakse kirja kaotamises

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Panga kiri ei jõudnud saajani.
Panga kiri ei jõudnud saajani. Foto: Ants Liigus

Inimene, kes eksis teadetist saates aadressi kirjutamisega, süüdistab Omnivat sõnumi kaotamises, kuid postifirma kinnitusel hoitakse kirju mitu kuud enne hävitamist.

«Eksisin kirjal sihtkoha aadressiga ning minu enda aadress ka puudus, seega ei jõudnud kiri saajani,» ütles lugeja. Omnivalt uurides vastati talle, et kiri peaks olema ümbrikul kirjutatud aadressile lähimas postkontoris, kuid polnud. «Vastavalt postiseadusele peaks Omniva hoidma kuus kuud saadetist, mida pole olnud võimalik kätte toimetada,» sõnas lugeja, kes soovib teada, et mida selliste kirjadega tehakse.

Omniva kommunikatsioonispetsialist Erki Varma sõnul kirja, mida ei ole võimalik ei tagastada ega adressaadile toimetada, hoitakse ümbrikul kirjutatud aadressile lähimas postkontoris 15 päeva. Ta lisas, et seejärel liigub kiri kirjasorteerimisosakonda Tallinnas Pallasti tänaval. Siin hoitakse kirja kuus kuud, peale seda kiri hävitatakse.

«Kui inimene soovib oma saadetud kirja tagasi saada, peaks ta esitama Eesti Postile sellekohase avalduse,» märkis Varma ning selgitas, et kui säilitamistähtaja jooksul esitatakse avaldus või kiri hoiuloleva postisaadetise väljastamiseks saatjale või saajale, väljastab Post hoiustatud postisaadetise pärast seda, kui on veendunud, et avalduse esitaja on õigustatud postisaadetist kätte saama.

«Selliste olukordade vältimiseks soovitamegi alati lisaks saaja aadressile märkida kirjadele ka saatja aadressi,» ütles Varma.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles