Rehvimüüja ei suutnud aasta jooksul kliendi tellimust täita

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rehvivahetus.
Rehvivahetus. Foto: SCANPIX

Klient ostis eelmise aasta märtsikuus mootorsõidukite osi ja lisaseadmeid müüvalt firmalt BW Grupp rehvid, kaupa ootab ta aga siiamaani.

Kuna ettevõte ei edastanud kliendile kaupa, vaid andis selle asemel tühje lubadusi, pöördus rehvide ostja tarbijakaitseameti poole ning nõudis ostu väärtuse tagastamist summas 629 eurot.

Ostja ega kaupleja ei viibinud komisjoni istungil. Amet leidis, et kuna rehvimüüja pole pika aja jooksul kliendile raha tagastanud ega kaupa saatnud, on tegemist tahtliku lepingurikkumisega ning asjaolud viitavad müüja maksejõuetusele.

Amet arvas, et kaupleja tegevus on vastuolus heade kommetega ning rahuldas kliendi nõude.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles