Air Balticu juht paljastas lennufirma uue strateegia

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Air Balticu lennuk Riia lennujaamas
Air Balticu lennuk Riia lennujaamas Foto: Ints Kalnins / Reuters / Scanpix

Air Baltic on otsustanud võtta kasutusele odavlennufirmade Ryanair ja Wizzair strateegia, lootes seeläbi hakata kasumit teenima.

Nüüd, kus halvad ajad on möödas ja kriisist on välja tuldud, on aeg hakata mõtlema kasumi teenimisele, vahendab TVnet Air Balticu tegevjuhi Martin Gaussi Läti Raadio 4-le antud intervjuud. «Ettevõtte tulevik on odavad piletid, Ryanair ja Wizzair on meie konkurendid,» rääkis Gauss. Ta kinnitas, et lennufirma siht on katta kõik kolm Balti riiki ja luua nende pealinnades parimad tingimused lendamiseks.

Läti raadiokuulajad küsisid ka, miks nõuab lennufirma iga liigutuse eest lisaraha. «See on meie ärimudel – kui ostad põhipileti, siis tuleb maksta lisateenuste eest. Ma ei näe, et meie konkurentidel oleks teine praktika. Muidugi – pakkuda tasuta vett on hea idee –, aga kui ostate Eco klassi pileti, mille hind on suhteliselt väike, siis tuleb kõige muu eest pardal maksta. Kui ostate äriklassi pileti, saate tasuta ka šampust,» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles