Statoil oli varguste tõttu sunnitud menüüd muutma

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoil on üks Eesti suuremaid kohvimüüjaid.
Statoil on üks Eesti suuremaid kohvimüüjaid. Foto: Mari Luud/Õhtuleht

Kaks aastat tagasi uuendas Statoil oma kohvimenüüd ja hakkas tanklates müüma ka espressot, pikanäpumehed aga olid nii agarad, et nüüd seda jooki enam osta ei saa.

«Tõepoolest, espresso kuulus vahepeal Statoili teenindusjaamades pakutavate kohvijookide valikusse,» ütles Statoili peadirektor Kai Realo. Ta tunnistas, et  kuigi espresso ostjate arv oli väga madal, tarbiti toodet usinalt, jättes selle eest aga maksmata.

«Ilmselt lisasid kliendid espressot oma tavalisse valitud kohvijooki ning polnud harvad ka juhud, kus L-suuruses tops täideti espressodega, kuid maksti vaid tavalise kohvi eest,» selgitas Realo. Nii ei osutunud espresso ostjate hulk piisavaks, et seda sortimendis edasi hoida. «Kuna tootevalikule seab piirangu kohvimasina ekraanil olevate klahvide arv, siis otsustasime espresso asemel laiendada klientide seas populaarsete piimakohvide valikut, lisades sortimenti kange cappuccino, kus on tavapärase cappuccino’ga võrreldes suurem espresso kogus,» rääkis kütusefirma esindaja.

Statoili teenindusjaamas müüdavate kohvijookide edetabelit juhivadki piimal baseeruvad joogid nagu caffe latte, cappuccino ning tavaline kohv piimaga. «Piimal baseeruvaid kohvijooke eelistavad meie kliendid seetõttu, et Statoili kohvimasinad kasutavad vaid värsket (mitte kõrgpastöriseeritud) piima ning piimavaht on eriti kohev ja kreemjas,» arvas kütusefirma juht.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles