Pood keeldus hõõruvaid kingi tagasi võtmast

Hans-Martin Tammesalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Proovimas kingapoes
Proovimas kingapoes Foto: Dmitriy Shironosov/Scanpix

Kliendil hakkasid kingad juba esimesel päeval kandes jalgu hõõruma, poest aga öeldi, et kingad vajavad vaid sissekandmist.

Extra Style kauplusest mai lõpus ostetud kingad hakkasid naisterahval samal päeval kanda hõõruma ja ta otsustas esitada kauplusele pretensiooni. Poe sõnul vajasid kingad vaid sissekandmist ning tegemist ei olnud vigase tootega.

Juunis otsustas klient esitada kaebuse tarbijakaitseametile, et saada kingade eest makstud 39 eurot tagasi. Tarbijakaebuste komisjon leidis, et king on siiski defektiga. Kingade vaatlusel selgus, et vasaku jalatsi kannaosas olev eraldi õmmeldud osa on viltune ja seetõttu on kogu kinga pealseosa nihkes. Kinga kanna keskjoon on jala keskjoone suhtes nihkes ning seetõttu king hõõrubki. Komisjoni arvates oli tegu kergesti märgatava tootmisdefektiga, mida ei ole võimalik parandada.

Kuna Extra Style kaupa ise piisavalt ei kontrollinud ja keeldus kingi asendamast, on tarbijal õigus müügilepingust taganeda. Seepärast rahuldas tarbijakaebuste komisjon kaebuse ja klient sai defektiga kingad tagastada, kauplus pidi kliendile tagastama tasutud 39 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles