Ülekuumenevat telefoni ei tahetud garantii korras remontida

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon. Pilt on illustratiivne.
Nutitelefon. Pilt on illustratiivne. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Elisast telefoni soetanud inimene püüdis seda garantiiremonti viia, kuid firma sõnul olevat telefoni painutatud.

Igor Mazurov viis 649 eurot maksnud telefoni Elisa esindusse remonti, sest seade kuumenes üle ega leidnud levi, seisab tarbijakaitse komisjoni otsuses.

Elisa sõnul on aga telefoni painutatud ning seetõttu ei kehti garantiiremont. Mazurovi hinnangul polnud aga telefonil üleandmise ajal veel korpus paindunud. Komisjonile esitas ta kaebuse 649 euro tagasisaamiseks.

Elisa leidis, et telefon on saanud kasutamise käigus mehaanilise vigastuse: korpust on painutatud ning see välistab telefoni garantii korras remontimise. Seega on Elisa seisukohal, et telefon oli paindes juba üleandmise ajal, kuigi seda üleandmise käigus ei fikseeritud. Elisa palus tõendust, et korpuse paindumine on telefoni valmistamise viga. Vastasel juhul kaupleja telefoni välja ei vaheta, telefoni remontimine ei ole otstarbekas.

Tarbijakaitse komisjoni istungil jäid mõlemad pooled oma seisukohtade juurde. Komisjon leidis, et esitatud tõendite põhjal ei olnud tarbija telefoni korpus paindunud, kui tarbija andis telefoni kauplejale garantiiremondiks.

Kui pooled komisjoni otsusega ei nõustu või seda ei täida, on neil õigus pöörduda vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse. Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski ütles, et Elisa kaebab komisjoni otsuse edasi. «Kaupleja ja hoolduskeskus ei ole tarbijale kahju tekitanud, mistõttu on tarbija poolne kahju hüvitamise nõue alusetu,» põhjendas Raiski edasikaebamise otsust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles