Pank avas laiendatud kontori väikelinnas

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbank avas laiendatud kontori Jõhvis.
Swedbank avas laiendatud kontori Jõhvis. Foto: Liis Treimann

Swedbank avas sel nädalal Jõhvis uuendatud kontori teenindussaali ning mõne kuu pärast alustab seal tööd ka panga nõustamiskeskus.

Swedbanki Lõuna regiooni direktori Margus Masingu sõnul võeti uus kontor klientide poolt esimesel päeval hästi vastu. «Klientidele meeldis, et kontorit uuendati ning paljud kliendid tulidki lihtsalt uudistama,» märkis Masing.

Masingu sõnul on uuendatud kontoris tehtud kõik selleks, et kliente kiiremini nõustada. «Eesmärk oli muuta kontorit sel viisil, et side meie töötajate ja klientide vahel oleks parem, seega muutsime ruumikujundust ja lisasime teenindusbokse,» sõnas Masing ja lisas, et senise 22 töötaja asemel on nüüd 28 töötajat. Masingu sõnul on suunitlus selgelt nõustamisele, kuid kontor tegeleb ka sularaha tehingutega.

Uuel aastal alustab kontorihoone kolmandal korrusel tööd ka Swedbanki nõustamiskeskus. «Uues nõustamiskeskuses hakatakse kliente teenindama nii telefoni kui interneti teel,» sõnas Masing. Seega saab Jõhvist Tallinna ja Tartu kõrval kolmas linn Eestis, kuhu Swedbank oma nõustamiskeskuse rajab.

Tema sõnul peavad uued pangatöötajad väga hästi tundma ligikaudu 150 erinevat teenust ja toodet ning aitama klientidel lahendada kõikvõimalikke olukordi, mis neil seoses panga teenuste kasutamisega tekkida võivad. «Jõhvi linna loodi laiendatud pank seetõttu, et seal on kergem leida inimesi, kes valdavad hästi nii eesti kui vene keelt,» lausus ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles