Tööks hädavajalik telefon naasis remondist veel hullemas seisus

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samsung Galaxy Alpha. Foto on illustratiivne.
Samsung Galaxy Alpha. Foto on illustratiivne. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tele2st ligi 500 euro eest nutitelefoni ostnud Jekaterina oli hämmingus, kui remondist tagasi tulnud telefon oli hullemas seisus kui sinna viies.

Eedeni kaubanduskeskuse Tele2st pärast oma tööpäeva lõppu ja üsna enne poe sulgemist telefoni Samsung A5 soetanud Jekaterina avastas koju jõudes, et uus telefon oli liimist lahti ja küljelt justkui punsunud.

Seetõttu ei võtnud ta telefoni ka kilest välja ja enne oma järgmise tööpäeva algust viis Tele2 esindusse tagasi. Seal öeldi talle, et telefon vahetatakse kohe välja ning imestati, et kuidas viga varem tähele ei pandud. Jekaterina sai uue Samsung A5 asemele.

Vähem kui kuu pärast märkas ta aga, et ka selle uue telefoni küljelt on liim samamoodi lahti. Naine arvas, et ehk on tegu tehase veaga ning plaanis viia telefoni tagasi Tele2. Samal päeval oli ta aga haige, mistõttu sai viia telefoni ülejärgmisel päeval esindusse. Eelmisel õhtul oli naine tühjaks saanud telefoni laadima pannud ning see oli hommikuks 2,5 sentimeetrit paisunud.

Tele2 ütles, et telefon tuleb saata remonti ning talle anti asemele vanemat tüüpi telefon. Jekaterina oli pettunud, sest ta ostis uue telefoni just selle eesmärgiga, et saaks kasutada internetti. «Ma teenindan kliente, mul on vaja kasutada Gmaili ja päevas mitu pilti teha,» rääkis Jekaterina.

Talle öeldi, et parandusega läheb kaks nädalat aega. Nädal pärast selle info saamist saadeti aga uus sõnum, et telefoniga läheb veel kaks nädalat ning põhjusena toodi välja tõsised probleemid. Jekaterina oli nõutu, aga midagi polnud teha. Ta uuris küll Tele2st, kus telefon asub ning sai teada, et see on kullerite käes.

Kolme nädala ja kahe päeva pärast tuli talle telefonile sõnum, et nüüd võib sellele järele tulla. Telefoni kätte saades avastas ta aga, et kaitsekile all oli õhk, telefoni vasak pool oli liimist lahti ning 2-3 sentimeetrit paisunud. «Tahate öelda, et telefon on kolm nädalat ja kaks päeva remondis, aga kätte saades on veel hullemas seisus kui enne,» oli ta hämmastuses.

Tele2 teenindaja aga ütles, et ei saa midagi teha ning tuleb telefon tagasi remonti saata.

Jekaterina aga ei jõudnud oodata ja võttis ise ühendust Eestis Samsungi telefonide ametliku hooldusfirma MTTCga, kes ka tema telefonile hooldust tegi. Naist pani aga imestama, et seal ei osanud klienditeenindaja eesti keelt. Vene keeles suheldes sai ta teada, et tema telefonile pandi uus liim ja tehti tarkvarauuendust. «See pole loogiline, mis teete,» ütles ta firma esindajale. «Ma läksin nii närvi, mille eest ma seda järelmaksu iga kuu 20 eurot maksan».

1. septembril viis ta telefoni tagasi esindusse, kust saadeti telefon sama firma juurde uude remonti. Jekaterina võttis remondifirmaga ühendust ning sel korral osati temaga rääkida vaid inglise keeles. Telefoni seisundi kohta küsides selgus, et see on «uuendatud» olekus. Jekaterina ei saanud aru, mida see tähendab ning jäi oma remondis olevat telefoni ootama.

«Paraku läks kehvasti, kuna seadme viga ei olnud esimese hoolduse käigus ilmselge ning probleemiks peeti kehva liimiriba paigaldust,» ütles telefoni remontinud firma MTTC kliendihaldur Indrek Eesalu.

Tema sõnul tuvastasid nad teise hoolduse käigus seadmel vaheraami defekti, mis ei lubanud liimiribal jäädavalt kinnituda. «Väga vabandame kliendi ees ja palume teha Tele2-l kliendile lahend esimesel võimalusel,» nentis Eesalu ja lisas, et MTTC teostab seadme mahakandmise ja edastab akti kinnituse saades Tele2-le.

Tele2 kommunikatsioonijuhi Hans Saarvelti sõnul on tal kahju, et telefoni parandus venis. Saarvelt lisas, et klient on saanud uue telefoni kätte.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles