Loomapood jättis kliendi vajalike lisanditeta

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Merily Smidt / Sakala

Tarbija ostis kauplejalt Dog Tree OÜ koerapuuri, kuid kaupa kätte saades ilmnes tõsiasi, et kaubal puudusid lisatooted, mis oli algselt kaasa lubatud.

Tarbija ostis selle suve alguses enda koerale metallpuuri hinnaga 65 eurot, millele lisandus saatmiskulu 10 eurot. Kaupa kätte saades ilmnes, et saadetud kaubal oli puudu matt ja riiderull, mis pidid kuuluma puuri juurde.

Seejärel lubas kaupleja need lisaks saata, kuid ei teinud seda. Lisaks ei täitnud kaupleja kokkulepet toimetada kaup tarbijale koju, vaid see saadeti postiga postkontorisse.

Puuduoleva mati ja riiderulli ostis tarbija, samuti valmistas puuduoleva kauba mittetarnimine ja kauba kokkulepitust erinev kättetoimetamine tarbijale ebamugavust.

Tarbija soovib seoses puudusega kauba nõuetekohaseks muutmiseks tehtud lisakulude eest ja kokkulepitust erineva kauba kättetoimetamisega kahju hüvitamist summas 50 eurot.

Kaupleja põhjendab hilinemist sellega, et pidi puuduolevaid tooteid Euroopast hankima ja kaupleja oli välisnäitustel. Ta pakkus kompensatsiooniks puuduoleva kauba saatmist ja lisaks veel muid tooteid, seejuures täpsustamata mida.

Komisjon teatas, et kaupleja ei esitanud kahjuhüvitise nõude summa osas põhjendatud vastuväiteid. Tarbija pidi asja puuduolevad komponendid hankima ise ja lisaks pidi tarbija käima kaubal järel postkontoris ja tasuma kauplejale 10 eurot selle eest, et kaup toimetatakse tarbijale koju.

Komisjon leiab, et kahju hüvitamise nõue ja samuti ka nõude summa on tarbija poolt põhjendatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles