Riigi soovitused Estonian Airi piletiomanikele

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Käitumisjuhised Estonian Airi piletiomanikele.
Käitumisjuhised Estonian Airi piletiomanikele. Foto: Majandusministeerium

Alates 8. novembrist lõpetab Estonian Air kõik lennud. Majandusminsiteerium selgitab, mida peavad tegema inimesed, kes on ostnud pileti Estonian Airi lennule. Tänasel pressikonverentsil öeldi, et Estonian Airi pankrott puudutab u 20 000 inimest, pileteid on u 40 000.

1. Reis Estonian Airiga algab ajavahemikus 8.-10. november 2015

• Pilet on ostetud Estonian Airilt või reisibüroost (lennupileti number algab «960...») -

Teile leitakse asenduslend. Uus broneeringu kinnitus saadetakse Teile SMS-iga või e-mailile. Juhul kui 6 tundi enne väljumist pole kinnitust saabunud, helistage palun telefonile 6266 234 või kirjutage rebook@estravel.ee

Asenduslende pakutakse reisijale kogu marsruudi ulatuses lennupiletil (mille number algab «960...») märgitud sihtkohani ja tagasi. Ümberbroneerimist alustatakse väljuvate lendude järjekorras, mis tähendab, et esmalt väljastatakse piletid 8. novembri lendudele.

Teile pakutakse asenduslend, mis on kõige sarnasem esialgsele marsruudile. Erisoove marsruudi ega lennufirmade eelistuse osas ei ole võimalik kahjuks arvesse võtta.

  • Pilet Estonian Airi lennule on ostetud teiste lennufirmade kaudu

(piletinumbri algus ei ole «960...»; pange tähele, et pileti müünud firma ja lennu teostav firma võivad olla erinevad) -

Teie pilet on jätkuvalt kehtiv. Pileti müünud lennufirma (näiteks SAS, KLM, Brussels Airlines vm) pakub Teile vähemalt piletiraha tagastamist, kuid suure tõenäosusega asenduslendu. Pöörduge selleks pileti müünud lennufirma või reisibüroo poole.

• Kui asute parasjagu transiittsoonis, saate jätkulennu kohta teavet transiitlendude letist.

Transiitreisijatel palume tähelepanu pöörata pagasile. Vahelennujaamas võib tekkida vajadus pagasi väljavõtmiseks ning selle registreerimiseks uuele lennule.

2. Reis Estonian Airiga algab 11. novembril 2015 või hiljem

• Pilet on ostetud Estonian Airist või reisibüroost (lennupileti number algab «960...»)

11. novembril ja hiljem algavate lendude piletiraha makstakse tagasi. Palun esitage selleks taotlus www.estonian-air.ee.

Piletite kompenseerimine algab 11. detsembrist 2015. Lende ümber ei broneerita, uue pileti peab reisija ostma ise.

• Pilet Estonian Airi lennule on ostetud teiste lennufirmade kaudu (lennupileti number ei alga «960...») -

Teie pilet on jätkuvalt kehtiv. Pileti müünud lennufirma (näiteks SAS, KLM, Brussels Airlines vm) pakub vähemalt piletiraha tagastamist, kuid suure tõenäosusega asenduslendu. Pöörduge selleks pileti müünud lennufirma või reisibüroo poole.

Tänasel pressikonverentsil kinnitas majandusministeerium, et piletiraha loodetakse tagasi maksta kuu jooksul, aga selleks võib kuluda maksimaalselt kolm kuud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles