Supermarket otsib Eesti mehele sobivat poekotti

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sellised näevad välja kuus meestele mõeldud poekoti kavandit, mille poolt inimesed kuni 17. detsembrini hääletada saavad.
Sellised näevad välja kuus meestele mõeldud poekoti kavandit, mille poolt inimesed kuni 17. detsembrini hääletada saavad. Foto: Kuvatõmmis

Kuna 30. novembril lõppes Rimi disainikonkurss, kus kunsti- ja disainihuvilised said esitada oma nägemuse meestele sobivast riidest poekotist, siis nüüd kutsub supermarket inimesi valima endale meeldivaimat varianti.

«Meieni on jõudnud päris tihti tagasiside, et meeste ostukott võiks olla  lühemate sangadega, kuna mehed sooviks õlale panemise asemel kotti käes kanda, ning mehelikum võiks olla ka riidest kottide disain,» selgitas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja, miks sel aastal otsustati eraldi just meestele sobivale poekotile keskenduda.

Kokku laekus konkursil 70 tööd, millest tänaseks on välja valitud kümme parimat, mille hulgast kutsub Rimi andma veebikampaania käigus hääle oma lemmiku poolt. Eelistusi saab teada anda 17. detsembrini ning võitja kuulutatakse välja vahetult enne jõulupühi. Kotikonkursi võidutöö hakkab kaunistama 2016. aasta kevadel müügile tulevaid ostukotte.

Rimi korraldab looduskampaaniaid juba 2012. aastast ning poekoti kujundamise konkurssi teist aastat. Üks looduskampaania eesmärke on vähendada plastikkottide tarbimist, mille tõttu hukkub looduses igal aastal miljoneid elusolendeid, mistõttu on Rimi enda kinnitusel ainuke suurem jaekett, kus paberkott on odavam kui kilekott.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles