Lugeja küsib: miks Rimi teeb mini- ja hüpermarketite ostjatel vahet?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kleebiste voldiku saamisel tekkis probleem.
Rimi kleebiste voldiku saamisel tekkis probleem. Foto: Lugeja foto

«Mind huvitab, miks sõltub Villeroy lauanõude kampaania vihiku hind poest? Tahtsin seda saada mini-Rimis ja mulle öeldi, et kuna ostusumma on alla 10 euro, siis tuleb selle eest maksta 48 senti. Paar päeva hiljem läksin hüpermarketisse ja seal võis igaüks neid kassa juures võtta ilma rahata. Miks tehakse niimoodi ostjatel vahet?» küsib lugeja.

Vastab Rimi pressiesindaja Katri Bats.

Sellele küsimusele on keeruline vastata, sest nii nagu ka kõikide varasemate kleebisekampaaniate puhul, on ka Villeroy kampaania kleebisevoldik kõikidele klientidele tasuta. Sellel pole hinda ning seetõttu ei saa seda ka müüa.

Seepärast oleksime väga tänulikud, kui klient pöörduks otse meie poole ja annaks teada, millises kaupluses ta voldiku eest maksma pidi. Kui ta voldiku eest tõesti maksis, oleks põnev teada, mis kujul see ostutšekil kuvati, sest meie andmetel pole see kuidagi võimalik. Sellist toodet - kampaania voldik, ei ole meie süsteemis olemas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles