Consumer Reports paljastab aasta viis viletsaimat autot

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toyota Yaris.
Toyota Yaris. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Ameerika tarbijaajakiri Consumer Reports tõi lugejateni autod, mis tänavu skaalal 1–100 kõige vähem punkte teenisid.

Tagant viiendaks platseerus 47 punktiga Toyota Yaris. Vaatamata hiljutisele ilulõikusele on Yaris jätkuvalt aeglane, kõrvulukustav ja reisijaid raputav auto, kus juhi osaks langeb ebamugav istumisasend ja nigel kiirendus.

44 punkti pälvis Scion tC. Tegemist on sportautoga, milles pidavat puuduma igasugune sportlikkus. Välimus on peibutav, juhitavus on halb ning närve söövad mootori monotoonne undamine ja summuti kurblik ulg. Autot testinud juhid kurtsid, et rooli taha istumine on kui laskumine koopasse.

Elektriauto Mitsubishi i-MiEV, mis sai 35 punkti, sõidab ühe laadimisega läbi tühised 95 kilomeetrit ning uuesti saab aku täis kuue tunniga. Nimelt on sõidukogemus paras õudus ning hoo saab sisse nii vaevaliselt, et pidavat paha hakkama. Sisustus on otsustavalt odav ja väidetavalt sõidab ka mõni golfikäru paremini.

Mitsubishi Mirage sai 29 punkti ning väärib oma nime. Klient tuleb kohale odava hinna ja madala kütusekulu peale, kuid peab õige pea pettuma. Pisike kolme-silindrine mootor tavatseb vibreerida ja rool pidavat olema kohmakas. Lugejad kurdavad veel selle üle, et lärm on kõva ja sõit aeglane.

Jeep Wrangler Unlimited sai vaid 20 punkti. Tegemist on huvitava nähtusega, mis põrub põhimõtteliselt igas testis, kuid on fännidele alati armas. Lausa 76 omanikku tunnistas hiljutises küsitluses, et ostaks veel ühe, kuid igapäevaselt asfaldil kulgedes on kogemus justkui omamoodi karistus. Auto on jonnakas ega taha kuuletuda ja ühtlasi võtab palju kütust (keskmiselt 14 liitrit 100 kilomeetriga).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles