Lugeja küsib: miks ei saa EMT iseteeninduses jätkuvalt lepingut lõpetada?

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT
EMT Foto: Stanislav Moshkov/Õhtuleht

«Miks endiselt ei saa EMT iseteeninduses lepingut lõpetada? Möödunud on pea seitse aastat, kui anti lubadus seda teha. Kas tõesti ei ole suudetud selle aja jooksul vastavat arendust teha?» uurib lugeja.

Vastab Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Klientide senine huvi on olnud üsna tagasihoidlik sellise teenuse vastu. Samas näeb EMT müügi- ja teenindusprotsess ette, et võimaldame liitumislepinguid lõpetada esinduses, aga aktsepteerime ka digiallkirjastatud avaldust, mis saadetakse ettevõtte e-posti aadressile.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles