Läänlased otsivad sobivaimat kohta rongi peatumiseks Haapsalus

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Haapsalu raudteejaama ajalooline perroon
Haapsalu raudteejaama ajalooline perroon Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Lääne maavalitsus kuulutas eile välja küsitluse, et sealne rahvas saaks avaldada arvamust selle kohta, kus rong Haapsalu linnas peatuma hakkaks – kaalumisel on neli varianti.

«Ajaloolise perrooni kasutamine on iseenesest võimalik, kuid eeldab mõningat perrooni ümberehitust,» selgitas Lääne maavalitsuse raudtee planeeringu projektijuht Liis Moor, miks on asunud maavalitsus otsima sobivaimat varianti rongi peatumiseks Haapsalu linnas, vahendab Lääne Elu. Ta lisas, et vana perroon on liiga kõrge, mistõttu tuleks rööbaste alust pinda 15 sentimeetri võrra tõsta ja kontaktvõrgu tõttu tuleks laiendada ka platvormi.

Nii on Lääne maavalitsus töötanud välja kaks põhimõttelist lahendust, millest kummastki on omakorda tehtud kaks varianti: otseläbimurre Rohukülla, otseläbimuree Rohuküll pluss Haapsalu jaam, Õhtu kalda alternatiiv 1 ja Õhtu kalda alternatiiv 2. Kuigi maavalitsus ise on varasemalt eelistanud otseläbimurret Rohukülla, on antud avaliku küsitluse kaudu ka kohalikule rahvale võimalus oma sõna sekka öelda.

Refereeritud artiklit ja täpseid jooniseid neljast väljapakutud variandist näeb Lääne Elust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles