Eesti Post: meie ümbrikke meelega ei kortsuta

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postkastid.
Postkastid. Foto: TEET SUUR/VIRUMAA TEATAJA

Toimetusse tuli vihje lugejalt, kes pahandas sellepärast, et talle saabunud lihtkirja ümbrik oli kohale jõudes keskelt pooleks murtud ja sees olnud pilt seeläbi kannatada saanud, Eesti Post aga endal mingit süüd ei leidnud.


Klienditeenindusest, kuhu pahane lugeja pöördus, sai ta vastuseks, et Eesti Post lihtkirjade eest ei vastuta.

Ettevõtte avalike suhete juht Inge Suder ei osanud arvata, miks saadetis sellisena kohale jõudis. «Ükski kirjakandja meil kindlasti ümbrikke ei voldi, tal pole selleks mahtigi,» lausus ta.

Juhul, kui saadetis ei mahu postkasti, jätab postiljon sinna teate palvega sellele lähimasse postkontorisse järele tulla, mitte aga ei hakka seda jõuga postkasti toppima, kinnitas Suder.

Küsimusele, kas kõnealuse ümbriku peal olnud kiri «Mitte kortsutada» midagi ka tähendab, vastas ta eitavalt, sest lihtkirja kulgemist keegi spetsiaalselt ei jälgi. «Meil on olnud ka ümbrikke kirjaga «Mitte anda naabrimehele»,» sõnas ta.

Siiski soovis Eesti Posti kõneisik kliendi eest vabandada ebameeldivuste pärast, mille põhjusi ei osanud ta selgitada. Ta pani kõigile südamele, et nii rahaliselt kui emotsionaalselt väärtuslikud esemed postitataks tingimata väärtkirjana.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles