Reisijatel tuli rikkis bussi tõttu osta topeltpilet

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Sareta.ee

Neljapäeva hommikul Kuressaare bussijaamast väljuma pidanud AS Sareta bussiga sõita soovinud reisijatel tuli osta kaks piletit, sest Sareta rikkis bussi asemel võttis inimesed peale AS-i Sarbuss buss.

Kell 8.10 väljuma pidanud Kuressaare-Tallinna liinibuss AS-i Sareta juhi Henno Liivi sõnul sõitma ei hakanudki. «Õhusüsteem, õhukompressor külmus ära,» tõdes Liiv, kirjutab Meie Maa.

Reisijad, kes ärajäänud reisist Kuressaare bussijaama piletimüüjale rääkisid, paigutati ümber AS-i Sarbuss bussi, mis väljus bussijaamast kümne minuti pärast. Sareta bussiga Tallinna sõita tahtnud Merilit hämmastas, et Sareta ei andnud Kuressaare bussijaama teada, et buss ei saa väljuda.

Teise firma bussiga sõitmine tähendas aga reisijatele veel ühe pileti ostmist - Tallinna täispileti ostnud reisija pidi kahe bussifirma peale kokku maksma pealinna sõidu eest 32,50 eurot – 15,50 eurot Sareta ja 17 eurot Sarbussi pileti eest.

AS-i Sarbuss juhatuse liige Taavi Tuisk ütles, et kui inimene tahab Sarbussi bussiga sõita, siis on loogiline, et tuleb ka pilet osta ja ettevõttelt, kelle liini väljumine ära jäi, raha tagasi nõuda.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Meie Maast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles