Reisijatel tuli rikkis bussi tõttu osta topeltpilet

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
8. jaanuar 2016 19:30
Sareta bussiga Tallinna reisida soovinud inimesed olid sunnitud pärast sõiduvahendi katkiminekut ostma uue pileti. | FOTO: KRISTJAN TEEDEMA / PM/SCANPIX BALTICS

Eile hommikul Kuressaare bussijaamast väljuma pidanud AS Sareta bussiga sõita soovinud reisijatel tuli osta kaks piletit, sest Sareta rikkis bussi asemel võttis inimesed peale AS-i Sarbuss buss.

Kell 8.10 väljuma pidanud Kuressaare-Tallinna liinibuss AS-i Sareta juhi Henno Liivi sõnul sõitma ei hakanudki, vahendab Meie Maa. «Õhusüsteem, õhukompressor külmus ära ja seetõttu ei saanud bussi liinile saata,» tõdes Liiv.

Reisijad, kes ärajäänud reisist Kuressaare bussijaama piletimüüjale rääkisid, paigutati ümber AS-i Sarbuss bussi, mis väljus bussijaamast kümne minuti pärast. Eile hommikul Sareta bussiga Tallinna sõita tahtnud Merilit hämmastas, et Sareta ei andnud Kuressaare bussijaama teada, et buss ei saa väljuda. «Bussijaamast hakati tulemata jäänud bussi telefoni teel taga otsima,» imestas Merili.

Teise firma bussiga sõitmine tähendas aga reisijatele veel ühe pileti ostmist. Nii pidi näiteks Tallinna täispileti ostnud reisija kahe bussifirma peale kokku maksma pealinna sõidu eest 32,50 eurot – 15,50 eurot Sareta ja 17 eurot Sarbussi pileti eest.

«Nüüd tuleb otse Saretaga ühendust võtta ja see maksab oma pileti raha tagasi. Ise peab hakkama oma raha taga ajama. Ma pole umbes kümme aastat bussiga sõitnud ja nüüd, kui otsustasin bussi kasuks, tekivad kohe mingid jamad,» oli Merili pettunud.

AS-i Sarbuss juhatuse liige Taavi Tuisk ütles, et kui inimene tahab Sarbussi bussiga sõita, siis on loogiline, et tuleb ka pilet osta ja ettevõttelt, kelle liini väljumine ära jäi, raha tagasi nõuda.

«Kui rike oleks tekkinud tee peal, siis kindlasti võtame kõik reisijad niisama peale,» kinnitas Tuisk.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL