Lugeja küsib: miks Omniva saadetise jälgimist kliendisõbralikuks ei tee?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
11. jaanuar 2016 07:17
Omniva pakiteenus | FOTO: Arvo Meeks / Valgamaalane

«Miks ei ole Omniva veel arendanud võimalust, kus inimene saaks ID-kaardiga sisse logides internetist või telefonirakendusest vaadata, kas talle on saabunud pakk ja saabunud pakkide kohta infot (nt päritolumaa, saatja jne)? Info on ju nagunii süsteemis sees ja paki koodi abil leitav. Antud teenus oleks kordades mugavam, kui paberil postiteatist oodata,» küsib lugeja.

Vastab Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kaiv.

Kahjuks eeldaks nimetatud ID-kaardi lahendus seda, et igale pakile kirjutatakse lisaks aadressile ka saaja isikukood. Kui saadetise andmete juurde on lisatud ka saaja telefoninumber, siis saadetakse pakiteatis juba praegu üldiselt elektrooniliselt SMS-ga. Muul juhul saab kogu paki liikumise kohta oleva info pakikoodi abil ka Omniva kodulehelt.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL