Lugeja küsib: miks Omniva saadetise jälgimist kliendisõbralikuks ei tee?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva pakiteenus
Omniva pakiteenus Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

«Miks ei ole Omniva veel arendanud võimalust, kus inimene saaks ID-kaardiga sisse logides internetist või telefonirakendusest vaadata, kas talle on saabunud pakk ja saabunud pakkide kohta infot (nt päritolumaa, saatja jne)? Info on ju nagunii süsteemis sees ja paki koodi abil leitav. Antud teenus oleks kordades mugavam, kui paberil postiteatist oodata,» küsib lugeja.

Vastab Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kaiv.

Kahjuks eeldaks nimetatud ID-kaardi lahendus seda, et igale pakile kirjutatakse lisaks aadressile ka saaja isikukood. Kui saadetise andmete juurde on lisatud ka saaja telefoninumber, siis saadetakse pakiteatis juba praegu üldiselt elektrooniliselt SMS-ga. Muul juhul saab kogu paki liikumise kohta oleva info pakikoodi abil ka Omniva kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles