Pakisaatjal tuli tasuda topelt

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Külm teeb liiga ka pakiautomaatidele.
Külm teeb liiga ka pakiautomaatidele. Foto: Kris Süld / Sakala

Omniva kliendil on tulnud korduvalt maksta pakisaatmisel topelttasu, sest Järve Selveri pakiautomaat ei toimi korralikult.

«Olen kaks korda teenust kasutanud Järve keskuse automaadiga ja järjekordselt ei trükkinud automaat kleepsu esimesel korral välja,» kirjutas tarbijatoimetuse ja Omniva poole pöördunud naine. Kuna paki sisu oli hinnaline (ligi 200 eurot) ja ta ei  julgenud ilma sildita pakki automaati sisestada, siis tuli uuesti maksta. Alles teisel katsel õnnestus vajalik kleebis automaadist saada.

«Palun tagastada 3.69€ minu kontole, lisasin panga väljavõtted,» seisab naise pöördumises. Kui tal oli eelmine kord sama olukord, siis sisestas ta ilma kleepsuta paki automaati, nagu soovitas telefoni teel klienditeenindaja. Tulemuseks oli, et pakisaajani jõudis võõras pakk. «Lõpuks pika tagaajamise peale sai minu ema õige paki nädalase hilinemisega kätte,» kurtis kirjutaja.

Omniva pressiesindaja Mattias Kaiv tunnistas, et kleepsude väljastamisega võib kõva pakase tõttu tõesti probleeme tekkida. «Samas juhin tähelepanu  ka sellele, et kõikidele erakliendi pakkidele paneb kleepsu külge kuller ise pakkide korje hetkel ning kliendil pole kohustust pakile midagi kleepida. Äriklientidele pakiautomaadist kleepse nagunii ei väljastata,» lisas ta.

Ta kinnitas, et kui klient on kleepinud paki peale mõne vale kleepsu, siis süsteem teab ikkagi neid andmeid, mis klient ekraanil või iseteeninduses sisestas ning väljastab kullerile õigete andmetega kleepsu. «Kontrollime kleepsude vastavust pakkide väljastamise hetkel, seega paki liikumises probleeme ei teki ja saadetis jõuab kohale õigele adressaadile, isegi kui klient pole pakile midagi kleepinud,» lubas Kaiv.

Elektroonilisi rikkeid külm kaasa Omniva pakiautomaatidele toonud ei ole, kuna elektroonika asub masina sees soojustatud keskkonnas. «Topeltmakseid kui üldse, on tehtud seetõttu, et klient pole saanud kleebist ning  seetõttu pole julgenud ka pakki kappi panna,» rääkis Omniva esindaja.

Kui selgub, et pakk on jõudnud töötaja inimliku eksituse tõttu siiski vale adressaadini, tuleks sellest teada anda Omniva klienditeeninduskeskusele numbril 661 6616, misjärel lahendatakse probleem ning hüvitatakse kliendile tekkinud kahju.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles