Supermarket sai naabrite kaebuse tõttu trahvi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi on liigse müraga hädas.
Rimi on liigse müraga hädas. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Rimil tuli maksta üle 600 euro sunniraha, sest poe jahutusseadmete müra ärritas naabruses elavaid inimesi.

«Jõhvis asuva Rimi kaupluse tehnoseadmetest põhjustatud müra üle kaebasid naabruses asuva kortermaja elanikud,» rääkis terviseameti pressiesindaja Iiris Saluri. Ta lisas, et kaebus oli põhjendatud.

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul häiris Jõhvi Rimi kaupluse seinal olevate külmutusseadmete jahutite tööst tingitud müra hoone lähinaabreid. «Oleme tänaseks otsustanud tõsta nimetatud seadmed seina pealt hoone katusele. Meie hinnangul peaks see müratugevust vähendama,» lisas Bats. Töödega soovib pood alustada veel aasta alguses.

Terviseamet tegi mullu 6. augustil ettekirjutuse, mille täitmise tähtajaks oli 30. september. Ettevõte teavitas 13. oktoobril ametit, et tellitud on alltöövõtjalt pakkumine seadmete ümberpaigutamiseks, tööde teostamise tähtajaks on 1. veebruar 2016.

Amet koostas ettekirjutuse täitmise akti 26. oktoobril, millega fikseeriti ettekirjutuse täitmata jätmine ja detsembri alguses tuli poel seetõttu maksta sunniraha 640 eurot.

Ida talitus kontrollib ettekirjutuse täitmist uuesti veebruaris.

Igal aastal saab terviseamet kaks-kolm kaebust kaupluste tehnoseadmetest põhjustatud müra kohta.

«Müraga seotud küsimusi on erinevate kaupluste ümbrustest ka varem meieni jõudnud. Põhjuseid on olnud erinevaid ning oleme ikka püüdnud alati kõigile neile lahenduse leida,» ütles Rimi esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles