Tele2 taastas lojaalsusprogrammi

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2
Tele2 Foto: Tairo Lutter

Tele2 tõi taas turule lojaalsusprogrammi, mis pakub kuni 50 protsendi ulatuses enam tasuta internetimahtu neile klientidele, kes oma pere numbrid ühe lepingu alla koondavad.

«Otsustasime luua lojaalsusprogrammi Tele2 tänastele klientidele ning pakkuda neile midagi hästi konkreetset, lihtsat ja vajalikku – tasuta internetti,» selgitas Tele2 tootedirektor Katrin Aron.

Tema sõnul kasutavad Eesti inimesed mobiilset internetti võrreldes paariaasta taguse ajaga ligi 60 protsenti enam, mistõttu on kasvanud ka nõudlus suuremate internetimahtude järele. Uue lojaalsusprogrammiga saavad liituda kõik vähemalt kaheliikmelised pered. Aron lisas, et iga uue pereliikme lisandumisega saavad lojaalsusprogrammiga liitujad kasutada järjest enam tasuta internetti.

«Tahamegi vastu tulla just neile peredele, kelle jaoks on mobiiltelefon igapäevane töö- ja meelelahutusseade, mida kasutatakse aktiivselt uudiste ja e-kirjade lugemiseks, videote vaatamiseks, muusika kuulamiseks, pangatehingute tegemiseks, piltide jagamiseks sotsiaalmeedias ning erinevate teiste toimingute tarbeks,» ütles Tele2 esindaja.

Seda, kui palju tasuta internetti võidaks taastatud lojaalsusest näiteks sinu pere, saab arvutada spetsiaalse kalkulaatoriga, mille leiab siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles