Reklaame puudutavad tarbijakaebused tõusuteel

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Tarbijatele teevad viimastel kuudel üha rohkem muret seadusi rikkuvad ja eksitavad reklaamid, selgus tarbijakaitse eile avaldatud kontrolli- ja nõustamistulemustest.

«Viimaste kuudega on mõnevõrra suurenenud reklaamiga seotud pöördumiste arv, mistõttu pööras ka tarbijakaitseamet eelmainitud valdkonnale oktoobris intensiivsemat tähelepanu. Järelevalve käigus tuvastas tarbijakaitseamet mitmeid reklaamiseaduse rikkumisi ning kohustas ettevõtteid viima oma reklaamid seadusega kooskõlla,» avaldas amet.

Puudusi esines mitmetes alkoholireklaamides, aga ka OÜ Sunpower kodulehel avaldatud solaariumireklaamis, mis kuulutas, et «Ostes 390.-/490 maksva kaardi saad päevitada terve kuu tasuta». Ameti hinnangul oli tegemist eksitava reklaamiga ja solaariumifirmal tuli teksti muuta.

Kokku pöördusid inimesed oktoobris tarbijakaitse poole 2660 korral, mis on oluliselt rohkem kui mullu samal ajal – eelmise aasta oktoobris jäi pöördumiste hulk alla 2000.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles