Hea teenindaja paneb kliendi end hästi tundma

Sirje Niitra
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Teeninduskooli õpperuumis on sisse seatud voodiga hotelliruum: õpilane Kadi Saar ja majutuserialade juhtivõpetaja Kristi Leinus.
Tallinna Teeninduskooli õpperuumis on sisse seatud voodiga hotelliruum: õpilane Kadi Saar ja majutuserialade juhtivõpetaja Kristi Leinus. Foto: Eero Vabamägi

Teenindus on valdkond, millega iga inimene pidevalt kokku puutub, ja seetõttu on ka igaühel oma arvamus, milline on hea teenindaja. Lahke, sõbralik, abivalmis – need on vaid esimesed iseloomustused, mis meelde tulevad.

Kadi hinnangul on hea teenindaja avatud ja julge ning astub alati ise esimese sammu ehk tema pöördub kliendi poole, mitte vastupidi. Ükski klient ei tohi ennast teenindusasutuses abituna tunda. Muidugi on selleks vaja head suhtlemisoskust, mida saab aga arendada. Samuti tuleb keeli õppida – Kadi oskab inglise ja veidi ka hispaania keelt ning õpib juurde vene ja soome keelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles