Toiduliit: lipumärgi tuntus on kasvanud poole võrra

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti lipumärk on päritolumärk, mis näitab, et toote on valmistanud eestimaalased Eesti toiduainetööstuse ettevõtetes eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades.
Eesti lipumärk on päritolumärk, mis näitab, et toote on valmistanud eestimaalased Eesti toiduainetööstuse ettevõtetes eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades. Foto: Erakogu

Toiduainete Eesti päritolu toiduainetele viitava sini-must-valge lipumärgi tuntus on viimase kolme aastaga kasvanud poole võrra.

Turu-uuringute AS-i läbiviidud küsitluse tulemus lubab järeldada, et neli tarbijat viiest on märganud lipumärgikest kaupluse hinnasiltidel. Statistiliselt oluliselt rohkem on kleebist märganud naised, 35-49 aastased, kõrgharidusega vastajad ning eestlased, teatas Eesti Toiduainetööstuse Liit BNS-ile.

Toiduliidu juhi Sirje Potiseppa sõnul on lipumärk garantii, et toode on valminud Eestis ning eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades.

«Enam kui pooled vastanutest peavad märgi olemasolu vajalikuks kodumaiste toodete äratundmiseks, mis näitab, et tarbija jaoks on eestimaise eelistamine jätkuvalt oluline valikukriteerium igapäevase toidukorvi täitmisel,» ütles Potisepp. «Eestimaisuse eelistamisel on olulisteks argumentideks värskus, tuntud kvaliteet ning harjumuspärane maitse.»

Läheneva vabariigi aastapäeva kontekstis on Toiduliit käivitanud kampaania, mis kutsub tarbijaid üles lipumärgiga tooteid märkama ning kodumaist kvaliteetset toidutoodangut eelistama.

Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt ligikaudu 10 000 lipumärgiga toodet. Lipukampaanias osalevad kõik A ja O, Konsumi, Maksimarketi, Prisma, Selveri, Rimi, Comarketi, Keila Tarbijateühistu, Meie Toidukaupade, Maxima ja Aldar Marketi kauplused ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja, Stockmanni ning Solarise toiduosakonnad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles