Lugeja küsib: miks nõuab Telia nüüd raha terve kuu eest? (1)

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

«Mu ema kurdab, et Telia nimetab pakutavad teenused kuupõhiseks – st kui tellida salvestuse teenus kuu viimasel päeval, siis maksad terve kuu eest. Kas see on õiglane? Kas ei oleks õigem oleks sel juhul panna nimeks «sisselülitamise tasu»?» uurib lugeja hiljutise Eesti Telekomi nimevahetuse valguses.

Vastab Telia Eesti meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Nimevahetuse mõjuga siiski tegu pole. Salvestamise teenuse puhul kehtib põhimõte, et kui teenusest loobuda varem, kui 30 päeva peale selle tellimist, rakendub teenuse kuutasu täies ulatuses, sõltumata päevade arvust, mille vältel oli teenus aktiveeritud.

Kui aga klient näiteks kuu viimasel päeval teenuse endale tellib ning jätkab selle kasutamist ka järgmisel kuul, arveldatakse eelneva kuu eest vaid kasutatud päevade järgi. Samuti on võimalik kõigil nendel klientidel, kes salvestuse teenuse endale esmakordselt tellivad, kasutada teenust 31 päeva jooksul tasuta.

Kõik kliendid, kes on tellinud endale salvestamise teenuse, saavad tasuta kasutada ka MINU.TV teenust, mis võimaldab vaadata erinevaid telekanaleid ning tasuta filme ja sarju erinevate nutiseadmete (nutitelefon, tahvel-, süle- ja lauaarvuti) vahendusel.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles