Swedbank alles töötab hädavajalikku lahendust välja (2)

Kerli Kivistu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki klientidel tuleb loota infotelefonile.
Swedbanki klientidel tuleb loota infotelefonile. Foto: Liis Treimann

Swedbanki klientidel puudub esialgu võimalus pangakaardi kadumisel see ise mobiilirakenduse abil sulgeda, see lahendus on alles tegemisel.

Selle nädalal kolmapäevases Postimehes kirjutas ajakirjanik Heili Klandorf, kuidas ta soovis ajutiselt mobiilirakenduse abil sulgeda oma pangakaardi.

«Pärast põhjalikku tutvust kõigi äpilehekülgedega jõudsin leheküljele, kust leidsin vaid ühe soovituse - kui pangakaart kaob, tuleb see kohe sulgeda ja selleks tuleb helistada klienditoe telefonile,» kirjutas  Klandorf. Tal ei õnnestunud klienditoega ühendust saada ega ka nutirakenduse abil kaarti sulgeda. «Miks ei ole võimalik mobiil-IDga pangakontole minnes teha märget, et kaart ajutiselt või igaveseks sulgeda?» tekkis tal küsimus.

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask sõnas, et kui pangakaart kaob, tuleb see tõepoolest kohe sulgeda ja selleks tuleb helistada nõustamiskeskuse telefonile 6 310 310 ja kui klient klienditoe telefonile helistades kohe löögile ei saa, siis on see kahetsusväärne.

«Mis puutub nüüd mainitud lahendusse, et äpist võiks olla mugav manageerida ka oma kaartide tegevust nagu näiteks ajutist sulgemist, siis saan täna kinnitada, et taoline arendus on meil juba lähiajal plaanis,» lausus Siilivask.

SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas sõnas, et SEB-l on see olemas nii internetipangas kui mobiili appis. «Sulgemiseks ei pea tingimata kasutama mobiil-ID'd, kuigi see on kõige mugavam, võib ka kasutada koodikaarti või PIN-kalkulaatorit,» teavitas ta.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles