Kunagise tüdrukutebändi jäätis on jätkuvalt menukas

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vanilla Ninja koorejäätis.
Vanilla Ninja koorejäätis. Foto: Tootja foto

Nielseni turu-uuringu andmete kohaselt osteti Eesti kaubanduskettidest mullu kõige rohkem Balbiino vanillimaitselist Vanilla Ninja jäätist – kokku enam kui 1,3 miljonit tükki.

«Eesti jäätiseturg kasvas mullu neli protsenti, mis on ligi kolm korda väiksem kasv võrreldes aasta varasemaga, kuid ilmselt pidurdas seda ka kesisema ilmaga suvi. Kuid jäätised, eriti naturaalsest koorest jäätised nagu Vanilla Ninja, on eestlaste seas jätkuvalt hinnas,» ütles Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.

Kolgi sõnul on Vanilla Ninja jäätis Eestis lausa legendaarne ning ühtlasi üks vanimaid kaubamärke Eesti jäätiseturul, mille retsept on püsinud muutumatu alates selle turule toomisest. «Vanilla Ninja on läbi aegade olnud üks Balbiino enimostetud jäätiseid, seda on 13 aasta jooksul ostetud ligi 20 miljonit tükki,» lisas ta.

Nielseni turu-uuringute järgi osteti 2015. aastal 1,3 miljonit vanillimaitselist Vanilla Ninja jäätist, olles tükipõhises arvestuses Eesti enimostetud jäätis. Lisaks osteti veel 300 000 Vanilla Ninja koorejäätist uuringutest välja jäänud kauplustest, mis teeb müügiks üle 1,6 miljoni jäätise.

Vanilla Ninja jäätist hakati valmistama 2003. aastal, kui bänd oli nii Eestis kui ka välismaal tuntust kogumas. Kuigi eestimaalaste lemmikmaitseks jäätiste seas on just vanill, sai Balbiino tagasisidet, et oodatakse ka šokolaadimaitselist Vanilla Ninja koorejäätist, mis võeti tootmisesse 2010. aastal.

Nielseni jäätiseturu uuring hõlmas teiste seas järgmisi Eesti müügikohti: Selver, Rimi, Prisma, Maxima, Comarket, Kaubamaja Toidumaailm, Stockmann, Säästumarket, Comarket, R-Kioskid ning Statoili ja Olerexi tanklad jne.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles